-->

16 Ocak 2017 Pazartesi

Pabucumun Ajanı Serisi- 1.




Ben Deniz Akın; Fiyasko Birlik Başkanı, yirmi beş yaşında, babasının kızı, annesinin kız kurusu, ekonominin niteliksiz iş gücüyüm. Klasik bir dünyalı, yurdum insanı, fazlaca dağınık ve meteliğe kurşun değil, ancak palavra sıkan beş parasız biriyim.

Tuna Üstüner ise 'Enler' listesinin zirvesinde bir yakışıklı, holdinglerin genç veliahdı, titiz ve disiplinli tam bir Kurumsal Kasıntı. Ben bir enkazsam o bir saray, ben bir köleysem o bir kral, ben bir esintiysem o bir tufan. Ve o benim hem felaketimin, hem de kurtuluşumun adı.

Bizim hikâyemiz nefretle başlayıp, şiddetle devam ederek, aşkla yol aldı. Beni şirketinden kovması hiçbir şey ifade etmiyordu, çünkü kanunlar bizi birbirimize mecbur bırakmıştı. Tuna her gün beni görecek ve ben her gün onun aşkıyla savaşacaktım. Bu aşk çıkmazının ortasında onu mahvetmek için tutulan bir ajan olduğumu ise çoktan unutmuştum.
Hem de onunla evlenecek kadar!
(Tanıtım Bülteninden)

Yorumum:
Asude'nin Pabucumun Ajanı Serisi'nin başlangıç kitabı olan bu kitapta diğer serilerinde kahramanlarını sırasıyla tanıyoruz. Kitap için Amerikan filmleri tarzı sıradan zengin adam aptal casus kız tiplemesini demeyi uygun buldum. Her kitapta olduğu gibi bu seride de erkek karakterler muhteşem, kadın karakterler her şeyi eline yüzüne buruşturan ama kavgacı tiplerden oluşmakta. Deniz karakteri asi, patavatsız, aşkı için her şeyi yapabilecek ama bir o kadarda beyniyle hareket edemediği için beceriksiz. 
Tuna Üstüner ise soyadının hakkını vermeye çabalayan kendini her  zaman her şeyde en önde gören sıradan zengin kasıntı erkek tipi. Aralarındaki elektrik ve atışma hoşuma gitti. Kitapta aksiyonda vardı. Her zamanki gibi eleştirim aşık olduktan gözü hiçbir şeyi görmeyen adamı hemen affeden saf kadın tiplemeleri. Ben olsam canına okur :D daha da çektirirdim. Kitaptaki dil alışılmışın dışında halka yakın bir dil bu yüzden okunması kolay.  Yazarı şu açıdan tebrik etmek gerekir açık kapı bırakıp diğer karakterleri merak etmemizi sağlıyor. Kısacası okuyun derim...

Puanım:7
2. Kitap
3. Kitap

Hiç yorum yok: