-->

29 Mart 2013 Cuma

Dark Serisi:1 Kara Prens

Dark Serisinin ilk kitabıdır.  Seri Karpatyalı ırkının prensi Mikail ve telepatik kızımız Raven'in aşkıyla başlamaktadır. Karpatyalılar ayrı bir ırktır. 200 yaşından sonra hayatlarını geçirecekleri bir ruh eşi bulamazlarsa her şeyi siyah ve beyaz görmeye mahkum kalan bir ırktır. Karpatyalıların en büyük laneti'de kız çocukların uzun süredir doğmamasıdır. Bunun için bir sürü Karpatyalı erkek karanlık tarafa geçerek vampir olmuştur. Bu ırk vampirler gibi kan emiyor ama vampir değiller. Hayvanların bedenlerine girebiliyorlar. Elementleri kontrol edebiliyorlar. Görünmez olabiliyorlar. Büyü yapabiliyorlar. Şifa uykusu diyip toprağın altında uyuyorlar. Ve sonsuza dek yaşıyorlar. Ruh eşini bulamayanlar kendilerini ya güneşe bırakıp yanarak ölüyor ya da karanlığa teslim olup vampir oluyor. Mikail'de en eski Karpatyalı ve tam intihar edecekken bir kadın sesi duyar ve aniden renkleri görmeye başlar. Daha sonra ruh eşi olan Raven ile tanışarak onu kendine aşık eder. Ruh eşleri zaten birbirleri için yaratılmışlar. Bir erkek renkleri görmeye başladığı anda ruh eşini bulduğunu anlıyor. Ruh eşi olan kadında buna kuzu kuzu razı olmak durumunda kalıyor. Ama Raven bir Karpatyalı olmadığı için asi ve inatçı bir kadın. Modern bir kadın ve erkek egemenliğine girmeye karşı. Ama Mikail buna izin vermez ve işler bu andan sonra değişir. Bu kitapta yan karakter olarak göreceğimiz vampir avcıları da ileride seride baş karakter olacaklar. Uyarmadan da geçemeyeceğim başlayacaksanız  baya uzun bir seriye hazırlıklı olun. 

Kişisel Yorumum:Kitap aşırı açık geldi ve ben çok beğenmedim. Sadece diğer kitaplardaki karakterleri tanıma adına okuyun derim. Okumaya zorlandığım nadir kitaplardandır. Aşkı göremedim açıkçası aşırı bir cinsellikle tutkuyu harmanlamak bana göre aşk demek değil. Ve bu Karpatyalı erkekler kadar kadınları 2. sınıf vatandaş yapan bir ırk görmedim. Kadınları her şeyden önce tutuyorsunuz anladım  da bu kadarda sıkılmaz ki kardeşim. Yiyeceğine bari karışma. Benim gibi özgür ruhlu biriyseniz Raven'a hak verirsiniz. Ve onun yerinde olmak istemezdim. Kaçmaya çalışsan da kaçamayacağın birine sonsuza dek bağlanmak mı? Allah Korusun.

Puanım:4 


Hiç yorum yok: