-->

28 Temmuz 2014 Pazartesi

Vanicela



Merhaba ben Vanicela. Arkadaşlarım kısaca Vani der. Kitap okumayı çok seven, mümkün olduğunca sık okumaya vakit ayıran biriyim. Aynı zamanda koyu uzak doğu hayranıyım. Kore, Çin, Japon, Tayvan gibi uzak doğu ülkelerinin dizi ve filmlerine hayranım. Manga ve anime tutkunuyum. Ayrıca KoreAngels Çeviri Ekibinin bir üyesiyim. Nette vakit buldukça, dizi, film, anime, şarkı ve manga çevirileri yapıyorum. 4 yıldır çevirmenlik yapıyorum. Profesyonel değilim ama sevdiğim şeyleri başkalarıyla paylaşmaktan zevk alan biriyim. Kitap okumadığım ya da ders çalışmadığım zamanlarda bilin ki çeviri yapıyorumdur.
     Kitap okuma tutkum ise bambaşka boyutta. Bir kitaba başladığım gibi onu bitirene kadar bırakmam. En fazla 2 gün sürer. O da yorgunsam mecburen bırakmışımdır. Üstelik kitaptan ne kadar sıkılsam da bitirene kadar devam etme gibi bir huyum var. Bitiremediğim kitap nadirdir. Ya aşırı açıktır, ya da çok yavaş ilerlemiştir. Seri kitaplarını bir kerede biten kitaplardan daha çok seviyorum. Nedense aşklarının başını bildiğim karakterlerin evliliklerini ve sonrasında yaşadıkları olayları görmek gibi bir takıntım var. Sizlerle okuduğum her kitabı paylaşmak gibi bir imkanım yok. Çünkü okul, çeviri ve sosyal hayat derken yazmaya sık vakit bulamayabilirim. Bu yüzden beni en çok etkileyenleri paylaşmayı düşünüyorum. Vampir serilerini çok seven biri olarak Gece Evi serisi ve Vampir günlükleri serisi gibi herkesin bildiğini düşündüğüm kitaplar harici okunmayan ama çok beğendiğim serilere ağırlık vererek blogumu yaratmaya özen gösterdim. Umarım yorumlarım kitapları okumanızda size yol gösterir. 
Bana ulaşmak isteyenler:
https://twitter.com/melisandaaa
 twit adresimden ulaşabilirler. Mesajlarım gizlidir. :D

Hiç yorum yok: