-->

29 Temmuz 2014 Salı

Hellions of Halstead Hall Serisi 5: Son Çarem


Sharpe ailesinin en genç kızı, büyükannesinin ultimatomuna karşılık evlenebileceği birilerini bulmak konusunda bir plan yapınca, Jackson Pinter bunu engellemek için elinden gelen her şeyi yapmaya karar verdi… Leydi Celia Sharpe, birkaç uygun damat adayından evlilik teklifi alıp, büyükannesine ultimatomunun anlamsız olduğunu göstermeyi umut ediyordu. Üstelik bu planı işe yaramazsa, evlenebileceği bir koca adayı da elinde olacaktı. 
Ancak aile için çalışan ve Celia'nın damat adaylarını araştırması için görevlendirdiği polis memuru Jackson Pinter, bütün adaylarda bir kusur bularak onun bu planını mahvetmeye kararlıydı. Celia ise bunun nedenini, Jackson Pinter'la beraber kendi ailesinin cinayetini araştırmaya başladığında anlayacaktı. 
(Tanıtım Bülteninden)

Yorumum:
Kitabın başından beri dedektif Pinter'ın Celia'ya bir hayranlık duyduğunu fark etmişsinizdir. Hep ikisinin kitabını bekledim. Tabii cinayetin sonucunu da. Ve cinayetin nedenini öğrenince siz de benim gibi şok olabilirsiniz. Ters köşe yapmışlar. Katili doğru tahmin etmişim. Genelde en ummadık kişileri seçerim de :D Sharpe kardeşlerin anne ve babaları biraz da olsa birbirini seviyormuş bunu okumakta güzeldi. Hep cinayetten gidiyorum. Gelelim hikayemize... Bu Jackson kadar kendini frenleyen biri olamaz. Ama araya kıskançlık girince herkes değişir.  Ciddiyet abidemiz bile Celia'nın taliplerini kıskanıp kızımızı öpüyor ve işler bundan sonra karışıyor.Kitapta en çok silah müsabakasını beğendim. Kazanan Celia'yı öpecekti ama Celia herkesi yendi. Sonra Pinter'a bir atış hakkı verdiler herkes beraberlik beklerken bizimki 2 kuşu birden vurdu. Kazandı... Sonra kızımızı dudaktan öpmedi. Kızımız bozuldu.
( Meğer kendisini tutamayacağı için öpmemiş. )Ama gözü kara kızımız sonunda Pinter'ı kaptı. Kitapta şu deli dükü merak etmeden duramadım. Ve Virgina'nın kuzenini tabii. Öyle bir çapkının aşkını okumak güzel olacak. Finalimizi onunla yapacağız. Kitabın türkçesi çıkar çıkmaz okumayı düşünüyorum. 

Puanım :10
Kesinlikle okuyun!!!

Hiç yorum yok: