-->

18 Şubat 2013 Pazartesi

Hellions of Halstead Hall Serisi 3:Sır gibi sakladım

 
Seri başladığından beri en çok merak ettiğim kızkardeşlerin aşkıydı. Minerva'da çok sevdiğim bir karakterdi. Aslında Minerva ve Giles'in birlikte olacağı ilk kitap Bozulan Yeminler'de belli edilmişti. Dikkatli bir okuyucuysanız Oliver Maria'yı kurada dans partneri çekmek için hileye başvurmuştu. Ardından Giles'de Minerva'yı çekmişti. (Ben kader olduğuna inanmıyorum. ) Konumuza dönecek olursak, serinin takipçileri Minerva'nın gotik romanlar yazdığını bilirler. İki ağabeyi evlenince sıra ona geldi. Oda çareyi gezeteye ilan vererek koca bulmakta buldu. Bu büyükannesini delirtecek ve Minerva evlenmek zorunda kalmayacaktır. Diğer taraftan Minerva'nın gotik romanlarının kötü karakteri aslında Giles Masters'tır. Ve romanlarında Minerva onun bir ajan olduğunu yazmıştır. Aslında bu gerçeğin ta kendisidir. Minerva Masters'a anne ve babasının cenazesindeki günden beri aşıktır. Ağabeyleriyle arkadaş olan ve tam bir hovarda olan Masters, Minerva'yı bir geceki davette öpmüştür. Bu olaydan sonra Minerva'nın en gizli tutkularını süslemektedir. Masters ise ajan kimliğini saklamak için Minerva ile evlenmek ister. Başlarda ki amacı buda olsa genç kadınun tutkusu gözlerini kör eder ve Masters ona aşık olur. İkilimiz bir aşk evliliği yaparlar. Aynı zamanda bu seride anne ve babasının ölüm nedenlerine çok yaklaşmışlardır. Yine de sırlar sıraları getirir. Kahramanlarımız hayatlarını tehlikeye atarak sırrı çözmeye adım adım yaklaşırlarken ileri ki serilerdeki çiftleri de bu kitapta göreceğiz.
 
Kişisel Yorumum:Serinin 3 kitabı içinde en çok bunu beğendim. Minerva çok zeki ve kendine güvenli bir karakterdi. Ezikleri sevmediğim için Minerva'ya  bayıldım. Ve Masters'a aşık olmamak elde değildi. Ayrıca tüm erkeklerin kıskandığı dedektifimiz ise Celila'ya aşık gibi görünüyor. Bu seride Gabriel'in aşık olacağı karakteri de göreceğiz. 

Puanım:10


1. KİTAP
2. KİTAP
4. KİTAP
5. KİTAP

Hiç yorum yok: