-->

13 Şubat 2013 Çarşamba

Ölümcül Oyuncaklar Serisi 3:Camlar Şehri

 
 Seriyi takip edenler Clary'nin annesini uyandırmak için bir iksir aradığını ve bunu da Camlar Şehrin'de bulacağını biliyorlar. Bu seride karşımıza yeni bir karakter çıkıyor. Bu karakter herkes tarafından sevilen ve Clary'e çok bağlı bir karakter. Jace'in ilgilendiği yeni bir kız var. Ve Clary delirmek üzere. Clary'nin annesi iyileşiyor. Ve ondan gerçekleri öğreniyorlar. Jace ve Clary birbirlerine kardeş olduklarını sandıkları anlarda bile aşıktı. Ama gerçekte kardeş olmadıklarını öğrendiler. Dahası herkes tarafından sevilen yeni karakterimiz, Clary'inin öz abisi ve kötülüğün kralı. Jace ve Clary el ele verip onları durdurmaya çalışıyorlar. Ama meleğin çağrılmasına engel olamıyorlar. Clary'nin babası istediği gibi meleği çağırıyor. Gerçi melek ona yardım etmiyor. Clary'e  yardım ediyor. Kitabın sonunda Jace ve Clary'i mutlu mesut bir şekilde bırakıyoruz. Peki her şey bu kadar basit mi? Devamını 4. kitap ''Düşmüş melekler şehrinde'' öğreneceğiz.

Kişisel Yorumum: Sonunda Jace ve Clary birlikte. Ama bu kızın niye tüm kardeşleriyle bir cinsel ilişkisi oluyor onu anlamıyorum. Şu ana kadar ki 3 kitap içinde en güzeli buydu. Peri kraliçesinin yalan söylemediğini, gerçeklerin tamamını da söylemediğini öğrendiğim de sinirlendim. Sonra da Clary'den yardım istiyor. İyi ki etmedi. Gerçi bu isteği reddetmesi kesinlikle Clary'e pahalıya patlar.

Hiç yorum yok: