-->

13 Şubat 2013 Çarşamba

Ölümcül Oyuncaklar Serisi:1 Kemikler Şehri

Ölümcül oyuncaklar serisi 15 yaşında ki Clary Fray'in New York’taki Pandemonium Kulüp'te acayip silahlar kullanarak birini öldüren 3 genç görmesiyle başlıyor. Clary gördüklerini en yakın arkadaşına söyler. Ama onu inandıramaz. Çünkü cinayeti sadece kendisi görmüştür. 
Ve ortada ceset falan da yoktur. 
 Clary buna anlam veremez ama o gençlerden biriyle göz göze gelmiştir. O çocuğu bir kafenin önünde de görür. Ve onunla konuşmaya gider. Çocuğun adı Jace'dir ve Clary'e bir gölge avcısı olduğunu dünyayı iblislerden korumaya çalıştığını anlatır. Clary başta ona inanamasa da Kemikler Şehri'ne gidince Jace'nin söylediği her şeyin doğru olduğunu anlar. Dahası gölge avcılarını görebilmek için Clary'nin de bir seçilmiş, yani gölge avcısı olması gerekmektedir. Kemikler Şehrin'de Jace ve Clary birbirlerine aşık olurlar. Ama herkesin düşmanı eski gölge avcısı'da peşlerindedir. Jace babasını öldüren bu adamdan ölesiye nefret etmektedir. Clary ise onlara yardım ederken hayatının dönüm noktası olacak sırrı öğrenir. Ve bu sır yüzünden Jace ile asla birlikte olamayacağını fark eder. Aşıklarımızın kaderi birlikte yazılmıştır. Ama bu kader bağı bambaşka şekildedir. 

Kişisel Yorum:Yazar Jace ve Clary ilişkisini zora sokmak istemiş. Bunu anlayışla karşıladım ama biraz abartmış. Bence sapıkça bir ayırma yöntemi kullanmış. Daha makul şeyler yazabilirdi diye düşünüyorum. Yine de bu serinin her sayfasını çevirmek istedim. Ve her zamanki gibi bir gecede bitirdim.

Puanım:6

Hiç yorum yok: