-->

17 Şubat 2013 Pazar

Hellions of Halstead Hall Serisi 1:Bozulan Yeminler


Serinin ilk kitabı olan bu kitapta, olaylar 19 yıl önce kahramanlarımızın anne ve babasının trajik ölümüyle başlar. 5 kardeşte bu olayı unutamaz ve hepsi serserilere dönerler. Onlara Stoneville'nin yaramaz çocukları denmiştir. En büyükleri Oliver çapkındır, parayı kadınlara harcamaktan başka bir işe yaramayan bir markidir. Jaret bir kumarbazdır. Minerva gotik romanlar yazan bir kızdır. Üstelik bu romanları kendi adıyla yazmaktadır. Gabriel ise yarış tutkunudur. Bu yüzden ona Ölüm Meleği adını takmışlardır. En küçükleri Celia ise bir bayana yakışmayacak şekilde silah kullanmayı seven bunda başarılı olan biridir. Büyükanneleri bu duruma el atmaya karar verir. Ve tüm torunlarının 1 yıl içinde evlenip çoluk çocuğa karışmadıkları takdirde mirasından men edileceklerini söyler. Oliver büyükannesinin bunu sırf onu cezalandırmak için yaptığını sanıyordur. Ama yanılıyordur. O sırada nişanlısını aramaya gelen Amerika'lı güzel Maria ile yolları kesişir ve onu büyükannesinin nefret edeceği bir kılığa sokarak sahte nişanlısı olarak malikanesine getirir. Maria sırf nişanlısını bulmak için bu oyunu kabul etmiştir. Ama büyükanne ikilinin arasındaki uyumu görünce onlara bir oyun oynar. Dahası bu oyunda diğer torunları da ona yardım etmektedir. Oliver başlarda oyun olarak başlayan bu ilişkinin sürmesini istemektedir. Ancak Maria'ya metresi olmasını teklif ettiği anda o şansını da kaybeder. Oliver kardeşlerinin Maria'yı ondan saklamasıyla Maria'ya olan aşkını fark eder.
On dokuz yıl önce olan olaydan kendisini sorumlu tuttuğu için başta Maria'dan uzak dursa da zamanla ona olan aşkı Oliver'i değiştirir. Ve Maria'yı kimseye vermemek için onunla evlenmeye karar verir. Maria buna karşı çıkınca onu mecbur edecek bir duruma sokar. Sonunda ikilimiz evlenir. Büyükannenin azla yetineceğini sanan diğer kahramanlarımız çok yanılıyorlardır. Çünkü büyükanneleri sadece Oliver'ın değil hepsinin aşkı bulup evlenmelerini istiyordur. 
Üstelik bu sefer yalnız değildir. Oliver'da onu desteklemektedir.

Kişisel Yorumum:Kitap +18 o yüzden küçük yaştakilerin okuması sakıncalı. Benim çok beğenerek okuduğum bir kitaptı. Başından sonuna elimden düşürmeden 1 gecede bitirdim. Kardeşlerin birbirine ona olan bağlılığı beni çok derinden etkiledi. Oliver'a olan kızgınlığım başına gelenleri öğrendikten sonra geçti.Onun Maria'ya gerçekten aşık olduğunu fark ettim. Ayrıca bu kitapta olası iki damat adayınında adı geçti. Kim olduklarını okuyunca tamin edeceğinizi umuyorum. Çok belliydi ben rahatlıkla ettim. 

Puanım:9

Hiç yorum yok: