-->

14 Şubat 2013 Perşembe

Kan Bağı Serisi 1. Kitap


Evet. Vampir Akademisi serisini okuyan herkes bu serinin kahramanlarını tanıyordur. Vampir Akademisin'de Roze'a deli gibi aşık olan ama aşkını Dimitri'ye kaptıran çapkın Moroi Adrian ve Simyacı Sydney bu serinin baş kahramanları. Hatırlamayanlar için tekrar bir tanıtayım. Moroiler: Bizim bildiğimiz vampirler. Ama onlar gönüllü olan insanlar harici kanla beslenmeyen iyi ve soylu vampirler. Her Moroi bir elementi kontrol ediyor. Adrian ruh elementini kontrol ediyor. 
Simyacılar ise: Yanaklarına altın zambak dövmesi işlenmiş insanlardan oluşan bir grup. Görevleri vampirlerin ya da dampirlerin avladıkları kötü vampirler olan shinigamilerin cesetlerini yok etmek. Bir nevi insanlarla vampirler arasında ki dengeyi sağlıyorlar.
Sydney'i tanıyanlar onun vampirlerden ve dampirlerden ne kadar nefret ettiğini, vampirleri gecenin şeytani yaratığı olarak çağırdığını bilirler. Ama Vampir Akademisi'nin son kitabı olan Son Fedakarlık'ta Sydney bir simyacının yapmayacağı şeylere karıştı. Duygularını işinin önüne koydu. Bu yüzden simyacılar tarafından dışlanıyor.  Ve Sydney küçük kız kardeşinin de kendisi gibi simyacı olmasını istemiyor bu yüzden de elinden gelen her şeyi yapıyor. En nefret ettiği yaratıklarla aynı odada kalmak zorunda kalıyor. Ama... aynı odada kaldığı Jill'e çok bağlanıyor. Bu kitapta simyacıların dünyasına derinlemesine inilmiş. Aşırı büyük bir aşk beklemeyin. Bunun yerine Adrian ve Sydney arasındaki komik diyalogları ve içlerinde başlayan hoşlanma kıpırtılarını okuyacaksınız.

Kişisel Yorumum:İlk başlarda sıkıldım. Evet hatta Altın Zambak kitabına hemen geçeyim diye hızlı hızlı okudum. Beni fazla sarmadı. Yazarın kurgusunu sevsemde gereksiz betimlemelerinden hoşlanmıyorum. Ve karakterleri arasındaki ilişkinin yavaş gelişmesi beni deli ediyor. Sydney'in korkusuna anlam veremedim zaten. Adrian bunalımdan çıktı, tek buna sevindim. Yazar beni sinir etmeyi kesip onu da mutlu edecekse ben her seriyi okurum. Ama Vampir Akademisini okuduysanız bence Kan Bağı'nı atlayıp direk serinin 2. kitabı olan Altın Zambağı okusanız da çok bir şey kaybetmezsiniz.

Puanım:5
2. KİTAP
3. KİTAP


TÜM KİTAPLAR

Hiç yorum yok: