-->

3 Ağustos 2014 Pazar

Soğuk Öpücük Serisi:1 Soğuk Öpücük

Kitap Wren adlı büyücü genç bir kızın çok sevdiği sevgilisi Danny'i ölümden geri getirmesini anlatıyor. 
Danny geri dönmüştür dönmesine ama artık Wren'in sevdiği o eski Danny değildir. Tüm vücudu soğuktur, kalbi atmamaktadır. Wren Danny ile baş etmeye çalışırken bir de başına onun gibi olan ve sırrını bildiğini iddia eden Gabriel çıkar. Wren ikisi arasında kalıp bir seçim yapmak zorunda kalır.

Yorumum:
Kitap moralimi bozdu diyebilirim. Sonunu bilseydim asla ve asla başlamazdım. Kitabın sonunda Wren duygusuzu Danny'e veda bile etmedi. Adı da Soğuk Öpücük yerine Bencil kızın büyüsü olmalıymış. Kıza baya sinir oldum, zavallı Danny'i geri getirdikten sonra Gabriel ile takılması, ondan hoşlanması falan bana saçma geldi. Danny'i resmen oyuncak etti kendine sonra en sonda Gabriel'i buldum zaten Danny'e ihtiyacım yok ölse kaç yazar mantığına girdi. Kısacası afişteki şu cümle tamamen yanlış "Bazen ölüm bile ayıramaz." Birini bu kadar çok sevip,  onu geri getirdikten sonra sırf eskisi gibi değil diye ondan vaz geçmek bana saçma geliyor. Çok gereksiz bir kitaptı. Ben bazı okuyucular gibi yan karakteri sevip kızı o kapsın diyenlerden değilim. Başrol'e tamamen sadığım ve o kapsın isterim. Başrole ne kadar kızsam da öyle isterim. Bu kitap birde seriymiş. Diğer kitabın ingilizce tanıtımında Danny'den haber yoktu. Kız Gabriel'e olan aşkı ve cadılığı arasında bocalıyormuş. Okumam daha da madem Bazen ölüm bile ayıramaz diyorsun. Sevgili yazar Danny'i eski haline çevirseydin ya da kızı bir şekilde ondan koparmadan yeni haliyle de Danny'e aşık etseydin. Neyse keşke okumasaydım diyorum. O yüzden puanım...

Puanım:1



Hiç yorum yok: