-->

8 Mayıs 2013 Çarşamba

Deniz Tanrıçası - Tanrıça Serisi 1. Kitap


Tanıtım
DENİZ TANRIÇASI GECE EVİ SERİSİNİN YAZARI P.C. CAST’TAN TUTKUNU OLACAĞINIZ YEPYENİ BİR SERİ TANRIÇA SERİSİ’NİN BİRİNCİ KİTABI DENİZ TANRIÇASI “Kim bir tanrıça olmak istemez ki?.. Buradaki ilginç aşk hikâyeleri keskin karakterler ve zekice diyaloglarla dolu.” Romantic Times “Deniz Tanrıçası kesinlikle bu zamana kadar okuduğum en farklı fantastik romans. Başından sonuna kadar, sürprizlerin hiç sonu yok. Kitapları o kadar keskin ki bir çocuk gibi imkânsıza inanma payı bırakıyor. Çok sevdim!” Sharon Sala “Fantastik tutkunlarının büyük zevk alacağı bir kitap.” Christopher Moore “Aksiyon dolu, eğlenceli, fantastik bir eser. P.C. Cast klasik fantastik öğeleri unutamayacağınız bir hikâye içinde işlemiş. Kesinlikle tavsiye ediyorum.” K.D. Wentworth “Eğlenceli, seksi… ilginç diyaloglar var. İyinin kötüye, modern kolaylıkların eski kültüre karşı savaşında bir parça Güzel ve Çirkin’i andıran bu seri sizi büyüleyici bir fantastik dünyaya taşıyacak.” Romance Reviewer

Kişisel Yorum: 
Gece Evi Serisi'ni de aşırı derecede beğenmemiştim. Tanrıça Serisinin ilk kitabına bu yüzden yüksek beklentilerim olmadan başladım. İnsan olsun, tanrı olsun, yaratık olsun aşık olunanın beden değil ruh olmasını anlatmak istemiş yazar. Ama biraz tuhaf geldi bana. Özellikle bazı sahneleri aşırı abartılıydı. İkide bir erotik sahneleri gözümüze sokan bunda aşırı detay veren yazar sonunda da detaylı bir final yapabilirdi. Ayrıca niye Deniz Tanrıçası demiş orası da muamma. Adı gören de kitapta Deniz Tanrısı Poseidon ile evli olan kadını anlatır sanır. Hiç de öyle bir şey anlatmıyor halbuki. Allah'tan Tanrıça Serisi genelde birbirinden bağımsız hikayeleri anlatıyor. Bu yüzden bu kitabı es geçip diğerlerini okumanızı tavsiye ederim.
Puanım:3
2.KİTAP
3.KİTAP

Hiç yorum yok: