-->

7 Mayıs 2013 Salı

Hathaway Serisi 2: Vazgeçmem Senden

İkinci kitabın baş karakterlerini ilk kitabı okuyan herkes tanıyordur. Kev ve Win. Win ilk kitapta çok hastaydı bu yüzden tedavi olmadan Kev ile olabilmesi imkansızdı. Bu kitapta zengin eniştesi Rohan sayesinde tedavi olacak parayı buluyor. Ve yurt dışına gidiyor. Orada tedavi oluyor. Ama geri döndüğünde bambaşka bir Kev ile karşılaşıyor. Kev, Win onu terkedip gittiğinde çok acı çekmiş ve kendisi davranmayan birine dönmüş. Win dönünce de bu durum birden değişmiyor. Tabii Win'in talibini gören kahramanımızın etekleri tutuşuyor ve romanlara has olan kaçırma yöntemini uyguluyor. Sonunda birbirinin olan ikilimize gelecek bomba bir haber de cabası.

Kişisel Yorumum:
Spoiler İçerir!!!
Bu kitap ilki kadar akıcı değildi. Çok sıkıldım. Aslında aşık başladıkları için daha bir heyecanlı olur sanmıştım. Ya da kendini geri çeken taraf Win olur sanmıştım. Ama tam tersine Kev kendini geri çeken taraf oldu. Bu da beni delirtti. Kev ve Cam'in arasındaki bağlantıyı zaten başından beri tahmin ediyordum. Hiç şaşırmadım. Ama ben kontluk yerine düklük falan beklemiştim. Hayal kırıklığına uğradım. Amelia'nın hamile olmasına çok sevindim. 3. kitapta bebeğini de göreceğiz demektir bu. Ve Leo, ilk kitaptaki o ruhsuz, sorumsuz adam gitmiş yerine bambaşka biri gelmiş. Oda bu kitapta tanıdığımız mürebbiyeyle evlenecek. Bunun için 2 kitap daha beklemeliyiz. :) Kısacası diğer karakterleri tanıma açısı olmasa ve sırf Kev ile Win anlatılsaydı bu kitabı boşuna okumayın derdim. Ama söz konusu diğer karakterler olunca kıyamayıp okuyun diyorum. 

Puanım:5

Hiç yorum yok: