-->

6 Mayıs 2013 Pazartesi

Elli Ton Serisi


Bu seriyi ya çok beğenenler ya da hiç beğenmeyenler varmış. Ben hiç beğenmeyenlerdenim. Kesinlikle aşk namına bir şey göremedim. Sırf cinsellik katılmış bir kitap. Psikolojisi bozuk bir adam. Onun gücüne, parasına ve yakışıklılığına aşık olan toy bir genç kız. Bunu da karşımıza aşk ve tutku diye getiren bir kitap var karşınızda.  Beğenenler olabilir. Ben de bir kaç blogda ''çok beğendim.'' ''Okunması gereken bir kitap'' yorumlarından sonra okudum. Ama sonuna kadar, sayfaları atlamadan okuyamadım. Hadi bu erotik yerleri geçeyim araya bakayım diyorum, ama adamın sadistliği, kızın salaklığı yedi bitirdi beni. 
Zamanında yaşadığı trajediyi atlatamamış burada acıyabilirim ona. Yine de bu yaptıklarını haklı çıkarmaz. O kadar paran var kardeşim git tedavi ol. Bunun yerine sapık bir yola başvurma. Aşık falan da değildi kıza. Kız farklı geldi ona da o yüzden öyle davrandı. Yeni oyuncak elde eden çocuk mantığı vardı adamda. Kitabın tamamını okuyamadım. O kadar sığ bir kitap ki, beni sarmadı. Adam habire ye, yat, kendine bak, laflarını söylüyor. Kız içinden hayır dese de adamın dediklerini yapıyor. Nasıl bu kitap en çok satanlar listesinde bir numara olmuş anlamadım gitti. Üstelik kitabı okuyanlar eşlerinin böyle olmasını istemişler. İstedikleri adamın zenginliği değilse ne olayım. Adam şiddet yanlısı, hangi kadın dövülmekten hoşlanır ben anlamış değilim. Bu kitaptaki Ezik Ana'da zaten bizim saf kız Bella'dan farklı değildi. Yine de Alacakaranlığın Bella'sı, Edward ona böyle davransaydı kaçar giderdi. Bu kadar eleştirip kitabı yarıda bıraksam da bu merakıma engel olmadı, son 4-5 sayfaya baktım. Kız sonunda beni şaşırttı. Ve en baştan yapması gerekeni yaptı. Adamı terk etti. Sonu belirsizdi. Boşuna paranıza yazık etmeyin. Çok merak ediyorsanız e book olarak internette üçü de mevcut kitabın oradan okuyun derim.
Bu kadar eleştirmeme rağmen yine de merak edip okumak isteyenler için kitapları sırasıyla tanıtayım.

Tanıtım Yazısıdır!!!
Erotik Romans
Yetişkin okurlar için
Romantik, özgürleştirici ve kesinlikle bağımlılık yaratıcı... Bu roman dengenizi sarsacak, sizi ele geçirecek ve ebediyen sizinle kalacak.
Edebiyat öğrencisi olan Ana Steele, genç girişimci Christian Greyle röportaj yapmaya gittiğinde son derece çekici, zeki ve sinir bozucu bir adamla karşılaşır. Toy ve masum Ana, bu adama duyduğu arzu karşısında şaşkına döner ve adamın gizemli doğasına rağmen ona yakınlaşma arzusuyla yanıp tutuşur. Ananın güzelliği, zekâsı ve özgür ruhuna direnemeyen Grey de onu istediğini kabul eder, ancak şartları vardır...
Greyin sıra dışı erotik istekleri karşısında şoka uğayan ama bir yandan da heyecana kapılan Ana tereddüde düşer. Büyük başarısına rağmen -çok uluslu şirketleri, uçsuz bucaksız serveti ve sevgi dolu bir ailesi vardır- Grey şehvete esir olmuş ve hükmetme hırsı olan bir adamdır. Çift, cüretkâr ve tutkulu bir fiziksel ilişkiye yelken açarken, Ana, Christianın karanlık sırlarını ve kendi gizli arzularını keşfeder.


Tanıtım Yazısıdır!!!
Romantik, özgürleştirici ve kesinlikle bağımlılık yaratıcı

Bu roman dengenizi sarsacak, sizi ele geçirecek ve ebediyen sizinle kalacak
Ruhu yaralı genç girişimci Christian Greyin karanlık sırlarının yıldırdığı Anastasia Steele, ilişkilerine son noktayı koyup bir yayınevinde çalışmaya başlar. 
Ama Greye duyduğu karşı konulmaz çekim hâlâ etkisini sürdürmektedir. Grey yeni bir teklifle gelince ona karşı koyamaz. Nihayet her şey daha iyiye gidiyor gibi göründüğü sırada birden geçmişin hayaletleri ortaya çıkar. Anastasia, sorunlu, hırslı ve talepkâr Elli Tonun sinir bozucu geçmişi hakkında, tahminlerinin çok ötesinde şeyler öğrenir ve ilişkileri bir kez daha tehdit altına girer.
Grey içindeki şeytanlarla savaşırken, Ana da hayatının en önemli seçimini yapmak zorunda kalır. 
Ve bu kararı tek başına vermelidir...


Tanıtım Yazısıdır!!! (Final)
Bu roman dengenizi sarsacak, sizi ele geçirecek ve ebediyen sizinle kalacak. Anastasia Steelein ne istediğini bilen, göz alıcı iş adamı Christian Greyle tanışması, her ikisinin de hayatlarını geri dönülmez biçimde değiştiren şehvetli bir ilişkinin kıvılcımını çakmıştır. Christianın sıra dışı zevkleri karşısında şoka uğrayan, ondan hem hoşlanan hem de korkan Ana, daha derin bir bağlılık istiyordur. Onu yanında tutmaya kararlı olan Christian, bunu kabul eder. Şimdi her şeye sahiptirler; aşk, tutku, yakınlık, servet ve sonsuz olasılıklarla dolu bir dünya. Ana, Greyi sevmenin kolay olmayacağını ve beraberliklerinin her ikisinin de tahmin edemeyeceği zorluklar getireceğinin her zaman farkında olmuştur. Anastasianın kendi benliğinden ve bağımsızlığından ödün vermeden Greyin yaşam stiline uyum sağlamayı öğrenmesi, Greyinse kontrol dürtüsünü aşması ve kendisini altüst eden fırtınaları arkasında bırakması gerekmiştir. Ama geçmişle hesapları henüz kapanmamıştır. Tam her şeye sahip gibi göründükleri bir anda, talihsizlik ve kader bir araya gelip Ananın en korkunç kâbuslarını gerçeğe dönüştürür.
Not: Diğer iki kitabı okumadığım için onların hakkında yorumda bulunmuyorum. 
Grinin Elli Tonu için Puanım:1 Kesinlikle okumayın!!! 






Hiç yorum yok: