-->

7 Mayıs 2013 Salı

Hathaway Serisi 1: Benimle Kal


Wallflower serisinin yazarından yeni bir seriyle daha karşınızdayım. Ülkemizde maalesef bu serinin tamamı türkçeye çevrilmemiştir. Ben türkçe olanları tanıtacağım. Bu serinin baş karakteri yarı roman olan Cam Rohan'ı, Sevgim Sana Ait adlı kitapta tanımıştık. Bu kitapta onun kendisine aile kurmasını anlatan bir serinin başlangıcı. 
Tanıtım:
    Cam Rohan zengin, yakışıklı bir yarı çingenedir. Ama zengin olmasını şanssızlık olarak gören yegane insanlardan biridir. Paranın ona mutluluk ta getireceğini Amelia Hathaway ile tanıştıktan sonra farkına varacaktır. Cam Amelia Hathaway ile tanıştığı ilk anda ondan etkilenmiştir. Onun kurdalelerini aklından çıkaramamaktadır. Ve şans yüzüne gülerek ikiliyi yine bir araya getirir. Amelia, anne ve babasını kaybeden sorumsuz ağabeyi ve üç kız kardeşine bakmak zorunda kalan sorumluluk sahibi, inatçı ve güçlü bir kızdır. Yaşı biraz geçtiğinden evde kaldığına karar vermiştir. Ailesine yeni gelen vikontluk ünvanı bile maddi durumlarının kötü olduğu gerçeğini değiştirmemektedir. Allah'tan yanında ona destek olan yarı çingene Merippen vardır. Hathawayler çok gürültülü ama birbirlerine bağlı bir ailedir. Cam, Amelia'ya içinde bulunduğu zor anlarda yardım elini uzatmıştır. Böylece ikilimiz daha da yakınlaşmıştır. Aralarında ki yakınlık zamanla tutku ve aşka dönüşmüştür. Ama bu Amelia'nın bir Rohan ile evlenmesine yetecek midir?

Kişisel Yorumum:
Çok etkileyici bir kitaptı. Sonraki kitaplarda işlenecek olan aşklara dair ip ucu veren bir seri. Ben 2. kitapta Kev ve Win'in nasıl yakınlaşıp evleneceklerini çok merak ettim. Ayrıca bu kitapta Wallflower serisinin diğer baş karakterlerini de göreceksiniz. Bu beni çok sevindirdi. Bir karakterin sonunun ne olduğunu öğrenmeyi hep sevmişimdir. Masal onlar evlendiklerinde değil, evliliklerinin 4-5 yılı geçtikten sonra başlar bence. Bu yüzden sevgili süs bitkilerimizin hala kocalarına aşık olması ve mutlu evlilikleri olmasına bayıldım. Hathaway serisi, Wallflower'dan daha tutkulu bir seriydi. Ne de olsa burada romanlardan bahsediyoruz... Kesinlikle okunması gereken bir seri.

Puanım:10

2.KİTAP
3. KİTAP

Hiç yorum yok: